Conversie Optimalisatie

Conversie Optimalisatie

CONVERSIE VERHOGEN

Heeft u voldoende bezoekers op uw website, maar worden dit geen klanten? Met conversie optimalisatie wordt er naar gestreefd om bezoekers een bepaalde actie te laten uitvoeren. Denk aan bijvoorbeeld een aankoop van een product of dienst, een informatie aanvraag of een inschrijving voor de nieuwsbrief.

Voordelen

  • Verbeteren op basis van statistieken (Google Analytics), dus meetbare resultaten.
  • Bezoekers gericht sturen en tot actie verleiden
  • Hogere ROI (Return On Investment)
  • Meer conversie = meer omzet
  • Waarde per bezoeker vergroten, waardoor u meer kunt investeren in het binnen halen van
  • Nieuwe bezoekers

Hoe we de opbrengsten van uw website laat groeien

Er wordt gemeten hoe de huidige site presteert. Dus welke pagina’s worden bezocht, hoe bezoekers tekst, vormgeving en functionaliteiten beoordelen en waar ze afhaken in het (bestel) proces. Hierna gaan we intensief A/B testen met verschillende varianten van onderdelen van pagina’s. Vervolgens wordt de best scorende variant ingezet voor een succesvollere pagina.

Translate »